On Sai: Calderon 1-2. Blogturné


Egy minden szempontból rendhagyó turnéval jelenetkezünk. A legtöbben már véleményeztük a könyveket, én az első és a második részt is, úgyhogy ezzel most nem is untatnék senkit. Inkább belevágok a dolgok közepébe.

Kristina hozzám intézett kérdése:
Melyik rész tetszett jobban, és miért?
Egyértelműen a második. Kidolgozottabbnak, teljesebbnek érzem, meg persze ott van az a rengeteg viccesen kifacsart romantikus nemissablon jelenet, és a Calderon-Zorach-Taina hármas sziporkázása. És mivel hosszabb, jóval több is van belőle.

Milyen teát ajánlanál az olvasáshoz?
Imádom a teát, bármilyen mennyiségben, viszont mivel én csak melegen szeretem, ezért az én teázási időszakom októbertől márciusig tart. Bármilyen ízűt hajlandó vagyok megkóstolni a fekete teától a gyümölcsösig, viszont leginkább az olyan elvadult ízeket szeretem, amit mások meg sem szagolnak. A karácsony környéke nálam a legteásabb időszak, úgyhogy a kedvencem a narancsos-fahéjas, almás-fűszeres és a körtés-karamellás. Minden teahagyomány-tisztelőtől én kérek elnézést.

Nem gondoltátok néha, hogy jó lenne kicsit jobban megismerkedni kedvenc karaktereitekkel? Leülni velük egy teára, és csak beszélgetni mindenféléről? Sajnos a kitalált karakterekkel ezt nehéz megtenni, viszont egy interjú keretében közelebb hoztam nektek őket. Calderon és Taina életébe nyerhettek betekintést a válaszaikon keresztül, színessel vannak jelölve az ő szavaik. Vigyázat! Az interjú óriási méretű spoilereket tartalmaz a második rész végkifejlettjére, úgyhogy csak akkor olvasd el, ha már mindkét könyvet elolvastad.


Kitöltős interjú a főszereplőkkel

Calderon
1. A nevem Alexandro Ferrero, de sokan Genius Calderonként ismernek. Frank amúgy Gennek hív, ha meg szemétkedik, akkor gennynek ejti.
2. Gyerekként azt gondoltam, az élet játék.
3. De mára már tudom, hogy tényleg az.
4. Aki leginkább hatással volt rám, az Taina, mert bosszantó, kibírhatatlan és imádnivaló. Általában egyszerre.
5. A Wellstonon főleg unatkoztam, de szerencsére megjöttek a terroristák. Igen kedves dolog volt tőlük.
6. Zorach számomra egy szemtelen fémdarab, aki állandóan a fülem alatt dudorászik.
7. Zavaró érzés, hogy egy kard is részvevője a kapcsolatunknak. A nő az enyém, ezt végre meg kéne értenie. Sosem osztozom, ezt még a bátyám, Ferdi is tudja.
8. Kedvenc könyvem a Kimonók és más furfangos ruhadarabok, mert mióta olvastam, hat másodperc alatt ki bírom bontani a kedvesemet. Szeretem a gyakorlatias könyveket.
9. A rusztikus fekete teákat szeretem a legjobban, egy kis tejszínnel persze.
10. Mindig is szerettem volna Ferdinánd bátyámnál jobb, ügyesebb, okosabb lenni, de még mindig kioktat, hogy hol milyen udvariassági szabályban vétettem, vagy illetlen dolog szétverni egy kardszalont. Ha nem lenne rokon, leszúrnám.
11. Amikor nem a Játékon jár az eszem, akkor alszom.
12. Szabadidőmben szívesen vagyok a kedvesemmel, a barátaimmal és az ellenségeimmel.
13. A nyolc rituális hajfonat mindig a hazámra emlékeztet, az ízléses, szürke fonállal hímzett ruhák pedig a Házamra.
14. A kardpárbajt jobban szeretem a lőszerstatisztikáknál.
15. Imádom a jó ellenségeket, akik mellett izgalmas az élet. Ha épp nincsenek a közelemben, akkor megteszi Frank is.
16. Nem szeretem a gyorskajákat. Az étkezés legyen rituálé.
17. Hiszem, hogy az űrgolf az emberellenes vétkek közé tartozik.
18. Az egyetlen, akit egy rosszkedvű ébredéskor is szeretek látni, az Taina.

Taina
1. A nevem Taina Mamamoto Tivesgei, de a flottánál Taina Tives a megszólításom.
2. Gyerekként azt gondoltam, apám unalmas pingpongozó, anyám meg egyszerű háztartásbeli. Nagyobbat nem is tévedhettem volna.
3. De mára már tudom, hogy csodálatos emberek voltak, és az őseim is mind azok.
4. Aki leginkább hatással volt rám, az Sezi úrnő, mert életem minden percében mellettem állt. Gen se vett volna észre nélküle.
5. A Wellstonon általában jól éreztem magam, míg meg nem jöttek a terroristák.
6. Zorach számomra egy farkaskölyök, és egy barát is. Gennek csak a szája nagy, ő is imádja, de szégyenlős megmondani.
7. Természetes maga az érzés, hogy egy kard is részvevője a kapcsolatunknak. Szeretek közösségben lenni.
8. Kedvenc könyvem Sezi úrnő naplója, és ha gondom van Gennel, sokszor fellapozom.
9. A zöld teákat szeretem a legjobban, azoknak külön hangulatuk van. Köztünk maradjon, de Gen amúgy a mézes gyümölcsteákért rajong, de Matteo rászólt, hogy a Házak ebből levonnák, hogy gyengekezű vezető, így nyilvánosság előtt csak feketét iszik.
10. Mindig is szerettem volna jó tiszt lenni, de álmomban sem gondoltam, hogy milyen feladatot szán a sors.
11. Amikor nem a Játékon jár az eszem, akkor Calderonon, és főleg azon, épp mit művel.
12. Szabadidőmben szívesen gyakorlom Agurival a vívást.
13. A cseresznyevirág a hazámra emlékeztet, és a húgaimra. Mindig megnézem a virágzást, a gyönyörű szirmok alatt órákig üldögélek.
14. Matteo grófot jobban szeretem Eterno grófnál, mert Gen apja mindig belekeveredik valamibe.
15. Imádom, amikor Gen leveszi az ingét, ilyenkor mindig zavarba jövök.
16. Nem szeretem Franket, sem a közös útjait Gennel. Ő se rajong értem amúgy.
17. Hiszem, hogy boldog élet vár ránk, bár az kérdés, milyen hosszú.
18. Az egyetlen, ami számomra fontos, az Gen Calderon.


Nyereményjáték

Ezúttal nem szerettük volna nagyon megnehezíteni a dolgotokat, ezért csak egy egyszerű játékra invitálunk titeket. Calderon nagyon sokszor szavak mögé rejti a valós céljait és bravúrosan bújtatja mögöttük a manipulációit. Mi természetesen nem vagyunk olyan ravaszak, mint ő. Tizenkét nevet azért mi is elrejtettünk, nektek nincs is más dolgotok, mint megtalálni a tizenkét Calderon szereplőt a betűhalmazban, majd ezeket beírni a Rafflecopter doboz soraiba. 
Plusz pontot szerezhettek On Sai, a Blogturné Klub, valamint a résztvevő blogok Facebook oldalainak lájkolásával is.
Mielőtt azonban ezt megtennétek, még egy információra szükségünk van tőletek. Ha ügyesek vagytok, megnyerhetitek a sorozat első vagy második részét. Mivel azonban két nyertest sorsolunk, egy-egy kötetet, tudnunk kell, az első vagy a második részt szeretnétek-e megnyerni. Írjátok meg nekünk! A jó hír, hogy már ezért is kaptok egy pontot a nyereményjátékban!
Már akár egy név kitalálásával is nyerhettek, de minél többet kitaláltok, annál nagyobb esélyetek van a győzelemre! Viszont legalább egy név kitalálása kötelező!
Figyelem! A kiadó csak Magyarország területén belül postáz. Illetve ha 72 órán belül nem válaszoltok az e-mailre, automatikusan új nyertest sorsolunk!



a Rafflecopter giveaway

A turné további állomásai:
10/28 Bibliotheca Fummie
10/30 Roni olvas

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése