Díj

Kaptam egy ilyen díjat Szaszától, ami tök jó dolog, mert tudom, hogy vannak emberek (vagy legalább egy), akik olvassák a blogom. Viszont utálom a továbbküldözgetést, úgyhogy nem is fogom továbbküldeni. Régebben – még mikor a mára már elérhetetlen freeblogon voltam – már megkaptam ugyanezt, ami azt illeti kétszer is, és még mindig úgy gondolom, hogy tök jó kérdéseket tettem fel akkor, úgyhogy nem is erőltetném meg magam nagyon. Szóval, ha vannak kérdések, amelyek fedik egymást az a puszta véletlen műve.


11 dolog rólam:
1. Jobban szeretem a sorozatokat, mint a filmeket.
2. Sütni jobban szeretek, mint főzni.
3. A Sonata Arctica – Black Sheep c. száma miatt kezdtem el fekete bárányokat gyűjteni.
4. Kedvenc időjárási jelenségem a hó, de a kedvenc évszakom az ősz.
5. A jelenlegi kedvenc városom Turku.
6. Nem szeretem a pillangókat, mert szerintem ugyanolyan gusztustalan, szőrös hernyók, csak szárnyakkal.
7. Szeretnék megtanulni finnül és kiköltözni Finnországba.
8. Szeretném befejezni a regényem, de úgy érzem, soha nem fogok a végére érni.
9. Meglepően gyakran álmodok hírességekkel.
10. Van egy falam, ahova azokat a koncertjegyeket teszem ki, amelyeken eddig voltam, és nemsokára betelik.
11. Szeretnék egyszer olyan tortákat sütni, amilyeneket néha látok a sütis műsorokban.

Kérdések:
1. Melyik könyvet vinnéd magaddal egy lakatlan szigetre?
J. R. R. Tolkien: A Gyűrűk Ura
2. Ha lenne egy kívánságod, mi lenne az?
Egy jó állás.
3. Melyik a kedvenc állatod?
Macska.
4. Milyen színű a szemed?
Kék.
5. Milyen hobbijaid vannak?
Olvasás, blogolás, rajzolás, sorozatnézés, zenehallgatás, filmezés.
6. Csoki vagy nutella?
Mindkettő.
7. Ki a kedvenc íród/ írónőd?
J. R. R. Tolkien.
8. Kedvenc ruhadarabod?
Szoknya.
9. Miért kezdtél el blogolni?
2007-ben kezdtem el blogolni egy teljesen másik helyen, személyes témában. Akkoriban majdnem az összes barátom blogolt (nem volt belőlük sok), úgyhogy én is elkezdtem, és rájöttem, hogy ez tök jó. Azóta is folytatom, mert szeretem csinálni, és megszaporodtak a blogjaim.
10. Milyen sorozatokat nézel?
Főleg drámát, de van köztük mindenféle. Legalább húsz van, amit most nézek, úgyhogy nem fogom felsorolni mindet.
11. Ha egy könyv történetében élhetnél, melyik könyv lenne az?
Azt hiszem a Gyűrűk Ura. És hobbit lennék.

Kérdéseim:
1. Melyik könyvet vagy könyveket tartod számodra a legmeghatározóbbnak az eddig általad olvasottak közül, és miért?
2. Ha beszélhetnél akármelyik íróval, ki lenne az?
3. Melyik könyv világában élnél legszívesebben?
4. Melyik könyves karakter lennél legszívesebben?
5. Van-e olyan karakter, akire szerinted nagyon hasonlítasz, vagy hasonlítani szeretnél?
6. Melyik volt az a könyv, amelyiknél úgy érezted, hogy szívesen átírnád a végét?
7. Ha rendezhetnél egy könyvből adaptált filmet, melyik lenne az?
8. Melyik az a könyv, amelyet szerinted mindenkinek el kellene olvasnia?
9. Szerinted melyik az a könyv (vagy melyek azok a könyvek), amely(ek) nagy hatással bír(nak) vagy bírt(ak) a tömegekre (mármint itt konkrét könyvre gondoltam)?
10. Ha bármilyen természetfeletti lény (ez alatt nem csak a vámpírokat és a vérállatkákat értem, hanem minden lényt, amely nem földi erővel bír, tehát bárkit akár Tolkien, akár Rowling, akár valamelyik mitológia világából) lehetnél, mi lennél, és miért?
11. Ha az életedből valaki (akár te magad) könyvet írna, milyen műfajú lenne?

Szabad a vásár, bárki viheti a kérdéseimet!

2 megjegyzés:

  1. Ha választani lehet, én is hobbit lennék, egy falnyi használt koncertjeggyel az odúmban.:) (csak jelezni akarom, hogy én is olvaslak ám)

    VálaszTörlés