Könyvbemutatón jártam #1

Úgy esett, hogy Benina, Spirit Bliss és Szurovecz Kitti hármasának ismét megjelent egy-egy könyve, úgyhogy november 9-én felkerekedtünk, és elutaztunk az A38 hajóra, ahol újra találkozhattunk az írónőkkel és a rég nem látott barátokkal.
Adrit (vagyis Spiritet) már évek óta ismerem, jó barátom, úgyhogy nagyon örültem, mikor kiderült, kiadják az első könyvét. Akkor ismertem meg Beninát, Kittit és a Könyvmolyképző Kiadó munkatársait is.  Azóta találkozunk minden könyvbemutatón, könyves eseményen, dedikáláson, és régi ismerősökként üdvözöljük egymást.
Háromkor kezdődött az esemény, kis csapatunk (a hardcore Spirit rajongók) már fél háromra megérkeztek, el is foglaltuk a helyünket, sokan voltunk, de azért betömörültünk egy kis helyre. Lassan szállingóztak az emberek, megjött Kitti is, megtelt a terem (és megtudtuk, hogy sok jó ember kis helyen is sok jó ember), csak Beninát nem láttuk sehol. Három után Benina még mindig nem érkezett meg, de nem várhattunk örökké, elkezdtük nélküle.
Józsi volt a moderátor, és mint mindig, most is jót derültünk szellemes mondatain. Sok érdekes dolgot tudtunk meg Kittiről és Spiritről, az írási módszereikről, a gondolataikról, érzéseikről, történeteket hallottunk, elmesélték egy-egy élményüket. A kérdéseket és válaszokat időnként megszakította egy-egy részlet a könyvekből, amelyeket az írók maguk olvastak fel. Spirité izgalmas volt, és örültem, hogy előre kitaláltam részlet csattanóját, ami igazából nem is derült ki, Kittié inkább vicces. A kérdések végeztével kisorsoltuk azt az öt embert, akik Benina gyönyörű rajzait nyerték meg, a közönség bevonásával én is húzhattam egy szerencsés nyertest, akinél remélem, hogy jó helyen lesz a rajz.
Benina sajnos nem érkezett meg az esemény végéig, ezért kicsit szomorú voltam, mert elcipeltem a Farkasok nemzettségét, hátha végre kapok bele egy aláírást, de ezt el kell halasztanom a következő alkalomra. Viszont On Sai egy egész kisregényt írt a Calderonom elejébe, és ennek nagyon örülök. Mesélt egy kicsit a hamarosan megjelenő regényeiről, úgyhogy azokat is árgus szemekkel várom majd. Később mindenkinek ötször elmeséltem, milyen igazságtalan, hogy Benina könyvét elvittem, és ő nem jött el, A napszemű Pippa Kennt, pedig itthon hagytam, de Fanni ott volt, úgyhogy alá tudta volna írni nekem. Fanni nagyon kedves volt, felajánlotta, hogy ad nekem egy könyvjelzőt, de az már van, szóval ezzel is várnom kell a legközelebbi eseményig.
Igazából számomra nem is maga a könyvbemutató volt a lényeg, ilyenen már annyiszor részt vettem, az íróktól meg bármikor tudok bármit kérdezni, én annak örültem, hogy végre összejött újra az egész csapat, találkozhattam a régen és nem olyan régen látott barátaimmal és beszélgethettem velük. Az Árnyvadász barátaim is jelen voltak, velük tudtam egy kicsit fanoskodni, megnéztem Deszy Árnyvadász Kódexét, ami egyszerűen gyönyörű, és szimplán csak jól éreztem magam.
Az esemény után Albertirsára mentünk, hogy Zsuzsánál egy pizsiparti keretében folytassuk a mulatságot, ami szintén eseménydús volt rengeteg nevetéssel fűszerezve, de az már nem ide tartozik. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése