Tara Sivec: Nyűgök és nyalánkságok (Csokoládéimádók 3.)


A Könyvmolyképző Kiadó gondozásában jelenik meg a Csokoládéimádók sorozat harmadik, befejező része, Nyűgök és nyalánkságok címmel. A Blogturné Klub öt bloggere jár utána, hogyan találja meg a “flúgos kiutat egy francos helyzetből” Drew és Jenny, a sorozat harmadik párosa, és a játékon résztvevők közül három szerencsés magáénak mondhatja majd a könyv egy-egy példányát.

Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalszám: 288 oldal
Fordító: Farkas János

„Örökkön-örökké”-bonbon! 
Drew-t és Jennyt éveken át irigyelték a barátaik zabolátlan szexuális életük miatt… illetve, dehogyis! Leginkább hányni tudtak volna miattuk. 
Két gyerek mellett, túlhajszolt életük során most először, Drew és Jenny nem találja a közös hangot a hálószobában. Drew semmitől sem riad vissza, hogy egykor szenvedélyes feleségét újra becserkéssze, Jenny pedig bármit megtenne, hogy végre átaludhassa az éjszakát. 
Carter és Claire, Jim és Liz minduntalan (és hasztalanul) a tanácsaikkal bombázzák a sorsával elégedetlen párt, mert szeretnék, ha rendbe jönne a régebben boldog Drew és Jenny élete. 
Vajon a Csokoládéimádók harmadik, befejező részében megtalálják a kiveszni látszó tüzet a házasságukból, vagy a helyzetük még annál is kényesebb, mint amikor Jenny mézzel öntötte le Drew-t, aki egy fára ragasztotta 
Kövesd a történetüket és dobd fel a napod!



Elég rég olvastam a Csábítások és csemegéket, és mondjuk nem volt egy történelmi alkotás, én azért szerettem. Még mindig emlékszem a könyv nagyjára, pedig azóta nem olvastam újra. Jó, bevallom, többször belelapoztam, és részeket újraolvastam. Szerettem azt a könyvet, nagyon őszinte volt, és annyira együtt tudtam érezni Claire-rel. (Nem, még mindig nem szeretem a gyerekeket.) Ja, és az sem utolsó szempont, hogy nagyon sokat nevettem rajta. Úgy értem, nagyon sokat. A második rész ennél egy kicsit halványabbra sikerült, de azért még ez is elég szórakoztató volt. Most pedig eljött a harmadik rész, és sajnos ez kerül a lista legaljára, mert feleannyira sem vicces, mint az elődjei.
Az első két részben ott volt Claire és Carter, akik ha nem is voltak tökéletesek (és Carter karaktere szerintem nem létezik élőben), de nagyon szerethetőek voltak. Szurkoltunk nekik, hogy egymásra találjanak, megoldják a problémáikat, és végig nevettük a kínos kalandjaikat. Ehelyett most megkaptuk Jennyt és Drewt, a házaspárt, akik már két gyereken vannak túl, és a házasságuk hullámvölgybe került.
Alapvetően az volt a problémám, hogy se Jennyt, se Drew-t nem szeretem, és valahogy egyiküket sem tudtam igazán megérteni. Oké, Jenny olyan dolgokon megy keresztül, amit sajnos a legtöbb anyának meg kell tapasztalnia. Dolgozik, vezeti a háztartást, gyereket nevel, a férje nem segít, de szexelni azt akar, míg ő csak szeretne egy kiadósat aludni. Ez utóbbit abszolút átérzem, én állandóan aludnék, ha lehetne. Szóval Jenny helyébe a legtöbb középkorú nő bele tudja élni magát, ez világos. Viszont az a baj a karakterével, hogy buta. Nem annyira, mint ahogy az előző részekben mutatták, de nem túl eszes. A poénok fele ebből származott, és ezeken egyáltalán nem tudtam még csak mosolyogni sem, mert számomra nem vicces, hogy valaki ostoba.

Drew pedig elég egy undorító fickó. Persze összeillenek Jennyvel, mert ő is fura, és ebből is sok poén származott, ezek egy részén már nevettem is, de valahol meg kéne húzni egy határt. Úgy érzem, itt nem volt, aki meghúzza. Az írónő egyszerűen csak bedobált mindent, ami eszébe jutott, és mintha a könyv végére még jobban magára akart volna licitálni, egyre durvább dolgokat írt le. Nem mindig mesélte el, néha csak utalások szintjén (szerintem már ő sem tudta kitalálni, mire lehetne használni egy fűnyírót szex közben, én nem szeretném tudni), de ez még így is sok.
Ezt leszámítva azonban még így is jól szórakoztam olvasás közben. Bár nem Claire és Carter a főszereplők, azért ők a legjobb barátaik, szóval mindenki elég sokat szerepel. Gavin sem négy éves már, hanem lassan tíz, de még mindig ugyanúgy sziporkázik, és nem lehet nem imádni. Igen, ha élőben ismerném, nagyon idegesítene, de így még mindig röhögök a megszólalásain. Borzasztóan olvasatja magát, mert még mindig szórakoztató, úgyhogy nagyjából három nap alatt végeztem vele munka mellett.
Persze megint fennáll az, hogy ha a főszereplőink kommunikálnának egymással, tíz oldal után le lehetne zárni a sztorit, de így legalább egy csomó vicces félreértés jöhet létre. Oké, bevallom, volt egy szenzációs jelenet Drew apjával, ami csak azért jöhetett létre, mert Drew egy idióta, de az a kedvenceim között van.
Szóval a három rész közül ez a leggyengébb, és kicsit lehúzás szaga van a dolognak, de igazából elég szórakoztató, szóval nem bánom. Akinek tetszett az első kettő, annak ezt a részt is tudom ajánlani.


Kedvenc karakter: Claire
Ami legjobban tetszett: a humor
Ami nem tetszett: a két főszereplő
Értékelés: 3/5

Nyereményjáték

Drew és Jenny házassága nehéz időszakon megy keresztül, de nem ők az elsők, akikkel ez megtörténik. Játékunkban olyan párosokat nevezünk meg, akiknek kapcsolatuk, házasságuk szintén zűrös, vagy válságban volt, a ti feladatotok pedig az, hogy a rafflecopter megfelelő dobozába beírjátok a könyv címét és szerzőjének nevét, melyben ezek a párosok szerepeltek.

Ne feledjétek, a beírt válaszokon már nem áll módunkban javítani. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Kérjük, hogy levelünkre 72 órán belül válaszoljatok, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk! A kiadó csak magyarországi címre postáz.

Brant Sharp és Layana Fairmont

a Rafflecopter giveaway


A turné további állomásai:
06. 03 - Könyvvilág
06. 07 - Bibliotheca Fummie
06. 09 - Dreamworld
06. 11 - Kristina Blogja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése